Un nen de 7 anys, de nacionalitat italiana, ha set traslladat a l’Hospital de Son Espases a conseqüència d’un semi-ofegament que ha patit a la platja des Arenals, segons informa IB-Salut.
Els fets han succeït devers les 11 h. El nen es trobava a l’aigua i ha perdut el coneixement. L’han tret de l’aigua amb aturada cardiorespiratòria. La ràpida actuació dels socorristes, i d’un metge que es trobava de vacances a la platja, han permès practicar-li la reanimació aconseguint recuperar la consciència del nen. Tot seguit ha set traslladat a l’Hospital de Formentera amb pronòstic greu.
Per aquest motiu s’ha activat el trasllat a l’UCI Pediàtrica de Son Espases. Ara mateix l’estat del menor és estable dins de la gravetat.









































