El pròxim divendres 13 de setembre, dissabte 14 i diumenge 15 tindrà lloc «El Festival Guitarres de Formentera», segons ha informat avui el Consell de Formentera, a través de l’àrea de Cultura. Aquesta edició les activitats musicals tendran lloc, com ve sent habitual, a la plaça de l’Església del poble de Sant Ferran la nit de divendres i dissabte de 22.00h a 04.00h.
Actuacions musicals
Actuaran Cesar Crespo, Kelly & The Jam Factory, Glassford & The Providence, Litus, Chimichurri, Alex Schultz & los Peligrosos Gentelmen, Bobby Alexander, Monsters of Palma. A més, com succeeix a cada edició, cada nit es conclourà amb una «jam-session» on actuaran els músics presents. I el diumenge 15 de setembre a les 21.30 h al restaurant Sa Panxa de Sant Ferran es posarà el punt final a la celebració dels 11 anys del festival amb una «jam-session».
Aquest festival de música Blues, Jazz i Rock s’ha convertit en cita imprescindible pels amants de la música del setembre a l’illa. El Festival, organitzat per l’associació Guitarres de Formentera va sorgir l’any 2008 de la idea del seu president Ekkehard Hoffmann quan va proposar celebrar els 20 anys de l’associació Guitarres de Formentera sobre un escenari.
El Consell de Formentera subvenciona aquest esdeveniment que segons la consellera de Cultura i Festes, Susana Labrador, «és ja una peça clau del calendari cultural de Formentera de la qual gaudeixen turistes i residents».