Concert per celebrar Santa Cecília

L'església de Sant Francesc acollirà demà de tarda a partir de les 20.30 hores un concert per celebrar la patrona de la música

844
Una de les edicions del Concert de Santa Cecília
Publicidad
Compartir

Demà dijous, 22 de novembre, l’església de Sant Francesc acollirà a partir de les 20.30 hores el ja tradicional concert de Santa Cecília, en homenatge a la patrona dels músics i de la música. El concert serà gratuït i comptarà amb la participació d’alumnes de diferents especialitats de l’escola i de les dues agrupacions del centre, la Banda municipal de música de Formentera i la Coral Polifònica de Formentera.

El programa musical previst per demà començarà amb l’actuació de Cristian Tur i Pere Serra amb la sonada de música tradicional a dues veus, Sant agustí des Vedrà.

Després de la sonada de música tradicional hi haurà una actuació de piano a càrrec de Lucía Pepe i Arnau Batlle que interpretaran l’obra Ma mere L’oye-Pavana para la bella durmiernte de M.Ravel. Seguirà després també al piano Lucía Pepe i Naiara Castillo amb mirco jazz pieces-Insistance de E. Norton.

Publicidad

Després de les actuacions de piano arribarà l’actuació de flauta travessera a càrrec de Raquel Calafat, Marc Ferrer i Helena Lafuente.

Una vegada acabada l’actuació de flauta travessera serà el torn de l’actuació de la Coral polifònica de Formentera que dirigeix Jose Jaime Hidalgo. La coral interpretarà Stabat Mater de G. Pergolessi i Más vale trocar de J. De la Encina.

Finalment el concert de Santa Cecília acabarà amb l’actuació de la Banda Municipal de Música de Formentera que interpretarà els següents temes: Yesterday, Fires of Mazama, Bona nit blanca roseta, Farandole, Tijuana trumpets i Supercalifragilístico.

Publicidad