Acaben les escoles d’estiu

Prop de sis-cents infants i joves han participat en l'escola d'estiu, el campus d'atletisme divertit i el curs de les escoletes a Formentera

723
Escola d' Estiu / foto de archivo
Publicidad
Compartir

Coincidint amb la finalització del mes d’agost, aquesta setmana han acabat les activitats de l’Escola d’estiu a Sant Francesc, Sant Ferran i la Mola, segons ha informat el Consell de Formentera en una nota de premsa.

Aquesta setmana també han acabat els cursos 2017/2018 a les escoletes de Sa Miranda i es Camí Vell. El Campus d’atletisme divertit que es desenvolupa al poliesportiu també ha finalitzat per enguany.

Als actes finals varen acudir moltes famílies i es varen viure situacions d’emoció pel vincle creat entre educadores, monitors i monitores i les seves famílies.

Publicidad

El Consell de Formentera ha agraït la confiança que les mares i pares mostren amb els serveis de la institució i que han fet que cada un dels dies d’aquest estiu el Consell rebés cada matí 580 infants i joves.

Escola d’Estiu Foto: CIF
Publicidad