El Partit Popular denuncia que el nou col·legi de Sant Ferran incomplirà els terminis previstos

La diputada eivissenca María José Ribas acusa el conseller March de "fer grans anuncis però pocs resultats" ja que no complirà amb el termini donat per construir la nova escola de Sant Ferran

1044
Terreny on s'ubicarà la nova escola i escoleta de Sant Ferran
Publicidad
Compartir

Durant la sessió de control al govern d’aquest matí al Parlament, la diputada del Grup Popular, María José Ribas, ha preguntat al conseller d’educació per l’estat en què es troba el projecte de construcció del CEIP Sant Ferran de Ses Roques de Formentera, «ja que l’antic no es pot ampliar».

Segons expliquen els populars en una nota dez premsa, Ribas li ha recordat al conseller que ja es va planificar aquest nou centre educatiu a final de la legislatura passada amb un govern del Partit Popular i que el Pacte en tres anys de legislatura «no ha fet res, només grans anuncis però zero gestions».

No es compliran els terminis previstos

Publicidad

També des del Grup Popular es critica el fet que novament «no es compliran els terminis», ja que el conseller va anunciar que estaria realitzat a finals de 2018. «Són un Govern de molts anuncis però pocs resultats, en aquest Pacte no hi ha ni gestió ni eficàcia, s’han quedat sense temps, estem en una legislatura perduda i esgotada», ha manifestat María José Ribas.

Per finalitzar, Ribas li ha dit al conseller d’educació, que «no és presentable que amb 1.350 milions d’euros més en els pressupostos de la Comunitat, tinguem més barracons que mai i no s’hagi realitzat cap infraestructura educativa a Eivissa i Formentera».

Publicidad