Inhòspit, la mostra de noves dramatúrgies que s’ha celebrat a la Mola aquests dies, ha reunit a centenars de persones en tres itineraris i nou propostes escèniques de noves dramatúrgies. Un públic familiar i heterogeni ha gaudit amb les peces escèniques de companyies locals i vingudes d’Eivissa, Mallorca, Barcelona, Holanda i Gal·les. En total 20 artistes de diferents disciplines que han hagut d’interpretar en tres espais escènics al voltant del poble de la Mola: el Bosc de ses Planes, el Molí d’en Botigues i la plaça del Pilar.
El festival, que tindrà caràcter anual, és una proposta que pretén oferir al públic formenterer, i també als visitants de temporada baixa, l’oportunitat de gaudir de les noves tendències escèniques en un espai idíl·lic, com és la Mola durant la primavera, i fer-ho gaudint també del paisatge, el patrimoni històric, la gastronomia i la música.
Integrar les arts en el dia a dia dels formenterers i estimular la cohesió social al voltant d’una programació cultural de qualitat i per a tots els públics, és l’objectiu del col·lectiu cultural Espai F, que ha organitzat la mostra amb el suport de les conselleries de Cultura i de Turisme del Consell de Formentera, i amb la col·laboració del Centre d’Investigació Escènica de Sineu, el Govern de Gal·les, la Fundació Baleària, l’Agència de Turisme Balear, Sons Formentera i Ràdio Illa.