El Formentera es complica la vida a Segona B

La SD Formentera cau per 1 a 3 contra el CE Sabadell. Un partit que va estar marcat pels errors defensius de l'equip de Juan Arsenal i la falta d'encert de cara a porteria contraria. El conjunt roig i negre queda tocat d'aquesta derrota que complica encara més les opcions de permanència a Segona B. El consol del Formentera és que els equips de la zona baixa de la taula també han perdut en aquesta jornada i els permet seguir a només 2 punts de la salvació. Quedar-se a la categoria de bronze encara és possible

610
Publicidad
Compartir

Contrapeu important el que ha patit la SD Formentera en aquesta jornada 35 de Segona B. Era l’ocasió ideal per rematar la bona feina que ha fet l’equip en les darreres jornades de lliga, però no ha set possible. Davant s’ha trobat amb un CE Sabadell que tenia les idees molt clares i que ha sabut aprofitar les ocasions que se li han presentat, algunes d’elles per errades defensives del conjunt local.

El partit va començar amb un ritme frenètic, especialment per part del CE Sabadell, que va trobar porteria al minut 6 amb un gol de Felipe Sanchón. El davanter arlequinat va rematar sol dins l’àrea del Formentera fent pujar el 0 a 1 al marcador.

Un gol que trencava per complet els plans de Juan Arsenal, però que, afortunadament, encara quedaven molts minuts de partit. L’equip local va aconseguir trobar-se sobre el camp i començar a tenir més possessió de pilota.

Publicidad

 

Després d’intentar-ho en diverses ocasions, el Formentera aconseguia empatar amb un gol de falta de directe de Ramón Soria. El defensa roig i negre va engaltar amb la cama esquerra una falta escorada a prop del córner que s’introduïa dins la porteria del Sabadell pel pal llarg. Un autèntic golàs que va igualar el marcador 1 a 1.

Foto: SD Formentera

El Sabadell no es feia enrere i també va posar prova a Marcos Contreras en diverses ocasions, amb dos xuts del davanter Arturo, que va ser un mal son pels defenses locals.

La primera part va acabar amb un xut directe de córner de Nando Quesada que va picar a l’exterior del pal quan cercava el gol olímpic.

La segona part va estar marcada pels errors defensius de la SD Formentera i la falta de punteria de cara a gol. Només passaven 4 minuts del segon temps quan el Sabadell va marcar l’1 a 2. En una errada defensiva del combinat roig i negre, la va aprofitar el defensa sabadellenc, Migue García, que va rematar sol des del punt de penal fent impossible l’estirada de Marcos.

Foto: SD Formentera

Per segona vegada en el partit, la SD Formentera encaixava un gol al cap de pocs minuts de començar cada part. A pesar d’això, l’equip de Juan Arsenal va saber sobreposar-se a les adversitats i va començar a desplegar el seu joc ofensiu. Unes jugades d’atac que arribaven sobretot per les bandes, però la falta d’encert en la finalització de les jugades estava passant factura al Formentera, que tot i la insistència no era capaç de foradar de nou la porteria defensada per Roberto.

L’empat el va tenir Bruno Vinicius que acabava de sortir al terreny de joc en substitució d’Agus. En el minut 70, Nando Quesada va fer un centre-xut d’una falta llunyana que va picar al pal i el rebuig el va rematar de cap Bruno, però va anar a parar a les mans del porter del Sabadell.

Només tres minuts després, al 73, el Sabadell posava el tercer a l’electrònic (1-3). El davanter arlequinat, Arturo, va iniciar en solitari una contra des del centre del camp deixant enrere alguns defenses del Formentera, va encarar a Marcos i el va superar amb velocitat. Un gol que deixava gelat el Municipal de Formentera, que veia com es complicava molt el partit.

Foto: SD Formentera

El Formentera, però, tindria una oportunitat per reduir distàncies amb penal sobre Gabri al minut 80. Juan Antonio va l’encarregat de xutar-lo, però el seu xut fluix i poc col•locat el va aturar el porter Roberto. Un pal entre les rodes per l’equip d’Arsenal que no va desaprofitar una grandíssima ocasió per seguir en el partit.

A partir d’allí, el conjunt local ho va seguir provant però, una vegada més, la mala finalització de les jugades va castigar l’equip.

Amb el definitiu 1 a 3, es va arribar al final del partit. Una victòria que deixa al Sabadell matemàticament salvat de descens i que puja la moral de l’equip de Toni Seligrat per afrontar la recta final de lliga.

L’altra cara de la moneda és la SD Formentera que es complica la vida per salvar la categoria. Per sort, pels interessos roig i negres, els equips de la zona baixa de la taula també han perdut, deixant al Formentera amb opcions de salvació. Segueix en 18a posició amb 37 punts a només dos de la permanència.

Publicidad