Matí de feina pels serveis mèdics en el matí d’avui amb dos accidents de moto produïts a la carretera principal PM-820, entre La Savina i Sant Francesc Xavier. Les dues coli·lisions han succeït devers les 12h, amb pocs minuts de diferència i 500 metres de distància entre un i l’altre, segons ha informat IB-Salut.
En el primer accident s’han vist involucrades dues motos que han col·lidit entre elles. «Una de les motos volia girar cap a Portossalè i l’altra moto, que venia en direcció contraria, se l’ha trobat a sobre i han xocat», segons ha detallat a Formentera Avui un testimoni de l’accident. En aquest cas, els ferits han set un home i una dona que anaven en una de les motos, tots dos de 24 anys i de nacionalitat espanyola. Han set traslladats a l’hospital de Formentera amb ferides lleus.
L’altre xoc s’ha produït pocs minuts després i a mig quilòmetre de distància, a l’alçada del polígon industrial.
En aquesta ocasió ha set una col·lisió entre una moto i un cotxe i s’ha saldat amb una dona de 28 anys ferida i resident de Formentera, que era la que conduïa la moto. La motorista ha set traslladada a l’Hospital de l’illa amb un traumatisme a la clavícula, i el seu pronòstic és estable, segons detalla IB-Salut.
Està previst, que els ferits dels dos accidents rebin l’alta mèdica durant el dia d’avui.