Nautae, la tercera peça de la trilogia escènica del col·lectiu Espai F que està en cartellera des de l’estrena del passat 3 de juny, es podrà continuar veient a Formentera durant tot el mes d’agost, abans de presentar-se a la Fira B de Palma en setembre i al Vulcano Theater de Gal·les en desembre.
L’obra, una peça minimalista de teatre plàstic que parla de l’atzar, la identitat i els periples migratoris de la Mediterrània, superarà aquesta setmana els cent cinquanta espectadors que hauran assistit a alguna de les deu representacions que s’han fet fins ara.
Així, les funcions de Nautae continuaran a la Sala de Cultura de Sant Francesc, però a partir de la setmana vinent es realitzaran els dimarts, sempre a les 21h i amb reserva prèvia a través del correu-e: entradesnautae@gmail.com